Selvbetjening

Ligeså enkel som netbank kan medlemmerne nu administrere sig selv. Med CiviCRM får man enkelt og effektivt styr på foreningens medlemmer, og I kan levere den service, som I har bestemt jer for:

God opkrævningskvalitet
Kontingentet skal opkræves korrekt. Det burde være en selvfølge men det er sjældent helt så enkelt som det lyder. Opkrævningskvaliteten kan f.eks. svinge, hvis medlemmerne har skiftet status (og derved kontingentsats), har ændret adresse, skiftet bank eller kreditkort. Driftserfaringerne med CiviCRM viser, at man kan komme ganske tæt på 100 %, fordi I kan koncentrere jer om god datakvalitet.

Servicemålsætninger
Jeres medlemmer forventer sikkert også en god service. Når de ringer, skriver skal I kunne finde dem hurtigt og let. Med CiviCRM, kan alle i sekretariatet hurtigt finde medlemmet blot med navn, email eller telefonnummer. Alle medlemsdata er synlige for sekretariatet.